Jak znaleźć prywatność w standardowym biurze?

Kiedy pracujesz w dużym biurze na otwartym planie, prywatność prawdopodobnie nie jest czymś, czego oczekujesz.

Dzielisz swoją przestrzeń roboczą z niezliczoną ilością innych osób. Wokół ciebie przez cały czas kręcą się pracownicy, każdy klika przy komputerze na swoim biurku, ludzie robią burzę mózgów i rozmawiają, a ogólne tempo życia w biurze jest szybkie i szalone.

To raczej nie jest przepis na prywatność, prawda?

W niektórych przypadkach to prawda, ale w rzeczywistości możliwe jest znalezienie pewnej prywatności w tak dużej przestrzeni, a w niektórych czasach jest to również konieczne.

Na przykład, wszyscy wiemy, że stres w miejscu pracy jest bardzo realną rzeczą. Ważne jest zarządzanie stresem, aby uniknąć wypalenia zawodowego. Jednak w dużym biurze, w którym jest dużo hałasu i aktywności, może to być trudne. Jedną ze szczególnych opcji jest posiadanie kabin biurowych w przestrzeni, więc jeśli pracownik czuje, że potrzebuje szybkiej przerwy, może to zrobić, bez niczyjego zauważenia i bez konieczności opuszczania przestrzeni. Oczywiście, ważne jest również zapewnienie możliwości wyjścia na zewnątrz, aby zaczerpnąć świeżego powietrza.

Może się również zdarzyć, że pracownik pracuje nad delikatnym zadaniem, które wymaga ciszy i koncentracji. W takim przypadku kabiny, panele akustyczne i przegrody są dobrym rozwiązaniem i zapewnią pracownikowi prywatność i ciszę, której potrzebuje do wykonania zadania.

Istnieje Istnieje wiele powodów, dla których ktoś może potrzebować odrobiny prywatności w ciągu dnia pracy, a posiadanie metod, które pozwolą mu ją uzyskać, jest ważne. Nie jest łatwo pogodzić prywatność i produktywność w takiej przestrzeni, ale to nie znaczy, że jest to niemożliwe.

Narzędzia do ochrony prywatności, które warto rozważyć

Dotknęliśmy już kilku narzędzi, których można użyć w biurze, aby włączyć je do regularnej pracy. biuro i tym samym dać pracownikom prywatność, której potrzebują od czasu do czasu, ale podsumujmy je tutaj.

Po pierwsze mamy kabiny biurowe. Mogą one być umieszczone w przestrzeni przerw, z tyłu biura, w środku biura, gdziekolwiek chcesz! Są to małe, częściowo zamknięte przestrzenie, które pozwalają Twoim pracownikom na krótki czas uciec w ciche i prywatne miejsce. Służą one również jako poręczne miejsca do współpracy, pomagając pracownikom dzielić się pomysłami i wymyślać kreatywne rozwiązania problemów w miejscu pracy.

Ścianki działowe to kolejny sposób na podzielenie przestrzeń a tym samym dać pracownikom trochę przestrzeni i prywatności, gdy tego potrzebują. Są one ruchome, ale można je również przymocować do biurka i pełnić funkcję ścianek działowych. Przydatną rzeczą w tych przegrodach jest to, że mogą być przechowywane, gdy ich nie używasz, a także mogą pomóc Ci stworzyć wirtualne ściany, gdzie obecnie nie ma żadnych.

Następnie mamy meble do wyciszenia. To będzie w przestrzeni breakout, jak sama nazwa wskazuje. Ta przestrzeń pozwala pracownikom uciec na krótki czas, ale może być również wykorzystywana do współpracy. Ponownie, jest to elastyczna przestrzeń, która daje pracownikom wystarczająco dużo prywatności, aby mogli czuć się spokojniejsi i nie czuli, że ich przestrzeń osobista jest stale naruszana!

Oczywiście ważne jest, aby zapewnić wystarczającą ilość miejsca między biurkami, niezależnie od wszystkiego innego. W tej chwili mamy do czynienia z Covid-19, a to oznacza, że musimy społecznie odległość w biurze - z tego powodu biurka powinny być oddalone od siebie o 2 metry, ale nawet bez uwzględnienia elementu dystansu społecznego, posiadanie wystarczającej przestrzeni między biurkami daje pracownikom prywatność i przestrzeń, której potrzebują do produktywnej i szczęśliwej pracy.