We All Just Need to Get Along

Niezależnie od tego, czy pracujesz w biurze na otwartym planie, czy też Twoje biuro składa się z kilku mniejszych biur w bliskiej odległości od siebie, bez wątpienia będziesz musiał pracować z wieloma innymi ludźmi w ciągu dnia pracy.

Czy siedząc na swoim biurowym krześle czujesz, że dogadujesz się z każdym, z kim pracujesz?

Bądź szczery.

Odpowiedź brzmi prawdopodobnie "nie". To dobrze. W rzeczywistości jest to normalne. Musisz jednak zachować profesjonalizm i współpracować na rzecz wspólnego celu zespołu, odkładając różnice na bok.

Większość ludzi jest w stanie to zrobić, ale nie wszyscy.

Kiedy członkowie zespołu pozwalają, aby ich różnice osobowościowe i problemy wpływały na ich pracę, powoduje to niezliczoną ilość problemów. Konflikt jest jednym z głównych powodów niskiego morale w miejscu pracy, a kiedy morale spada, wydajność nie pozostaje daleko w tyle. Pozwalanie, aby różnice zdań lub starcia osobowościowe wpływały na pracę, może również powodować, że ludzie czują się wyobcowani, a nawet zastraszani. Nie ma na to miejsca w żadnym nowoczesnym miejscu pracy.

Zasadniczo wszyscy musimy się dogadać, czy tego chcemy, czy nie.

Siedząc przy stołach nowoczesnego zarządu, współpracując i prowadząc burze mózgów nad nowymi pomysłami, musimy skupić się na celu i na niczym innym. Jeśli kogoś nie lubisz, to dobrze, ale nie musisz nic z tym nielubieniem robić!

Jesteśmy ludźmi na koniec dnia i nikt nie jest w stanie polubić każdej osoby, którą spotka w swoim życiu. Jednak możemy otworzyć nasze oczy na pozytywne strony ludzi i nie zawsze skupiać się tylko na negatywach też.

Jest całkowicie możliwe, że jesteśmy po prostu zamknięci w sobie. Nie jest to dobra rzecz do myślenia, ale pozwól sobie na zbadanie tej możliwości przez chwilę. Czy pozwalasz, aby uprzedzenie w twoim umyśle powstrzymało cię przed zaakceptowaniem tej osoby taką, jaka jest i być może szukaniem wspólnej płaszczyzny?

Wszyscy jesteśmy winni tego, że robimy takie rzeczy od czasu do czasu, ale będąc tego świadomi, możemy zobowiązać się do lepszego dogadywania się, zapewnienia, że konflikty nie powstaną, a zatem zapewnienia, że w rezultacie wszyscy będą czerpać większą przyjemność z pracy.

Oczywiście jest to również niezwykle korzystne dla biznesu.